Patrick van Bruggen

Wie is Patrick van Bruggen?

Mijn drive: mensen laten groeien. Hoe kunnen we ervoor zorgen dat we jonge sporters, topsporters, jonge scholieren/studenten en op een optimale wijze begeleiden?
Door mijn blogs over voorkeurstijlen en diepe motivationele drijfveren weet ik, dat ik sterk ben in het observeren en analyseren van processen. Ik ben nieuwsgierig. Hoe werken dingen, hoe worden mensen gemotiveerd, op welke wijze kunnen we leren om jonge professionals anders vast te houden? Hoe geven we deze professionals zelf het stuur in handen in hun ontwikkelingsproces.
Sinds februari 2021 schrijf ik artikelen in samenwerking met topsporters, ex topsporters, topcoaches, ex topcoaches, beleidsmakers en externe deskundigen over talentontwikkeling.
Na een paar blogs was het me duidelijk. Dé route naar succes bestaat niet. In elk verhaal zit iets wat voor een persoon relevant kan zijn. Ik heb de verschillende inzichten gebundeld in een boek. Na het lezen van dit boek kan iedereen voor zichzelf eruit halen wat hij van toegevoegde waarde vindt.
Patrick van Bruggen | stichting topprestaties | Nederland topsport | Jong talent

Donateur worden?

Als donateur van de stichting Topprestaties draag je, met een jaarlijkse donatie, bij aan de ontwikkeling en ondersteuning van jong talent in Nederland.